5.0
gebaseerd op 713 reviews

Ik was weer erg tevreden.Maud weet precies wat ik wil.Bedankt.

Maria - bijna 8 jaar geleden

Ik ben tevreden, mooie nieuwe kleur en weer een nieuwe coupe.
Tot over 4 weken

Vivi - bijna 8 jaar geleden

Zoals altijd gezellig en goed gehumeurd personeel.
Ik ga er altijd met een goed gevoel weg.

Patrick - bijna 8 jaar geleden

Het was fantastisch om zo een metafose te ondergaan ,dus meer dan dik tevreden.

Lucy - bijna 8 jaar geleden

Zoals altijd: Super!!!

Annette - bijna 8 jaar geleden

Altijd op tijd, goede service, leuke gesprekken en naar buiten met een fris kapsel, top! 😀

Ivo - bijna 8 jaar geleden

Fijne kapsalon. De kapster zíjn vakvrouwen én héél klantvriendelijk. Leuke sfeer in een prachtige salon. Gewoon TOP!

Kitty - bijna 8 jaar geleden

Eigenaar en medewerker hebben super goed meegedacht en mij geadviseerd om dat te bereiken wat mijn wensen waren!

Saskia - bijna 8 jaar geleden

Altijd vriendelijk personeel en een goede service 👍👍

Pascal - bijna 8 jaar geleden

Terug van vakantie met zongebleekte gele haren heeft Joany me afgelopen week een mooie toner gegeven en daarna mijn haren supermooi gestyled!

Angele - bijna 8 jaar geleden