5.0
gebaseerd op 713 reviews

Fijn en warm welkom. Goede service

Natalie - bijna 7 jaar geleden

Zoals altijd Toppie

George - bijna 7 jaar geleden

afspraak super geregeld, tijd en behandeling perfect, zoals gewend

Jenny - bijna 7 jaar geleden

Zeer tevreden zoals altijd

Marjo - bijna 7 jaar geleden

Altijd netjes geknipt altijd vriendelijk.

Rogier - bijna 7 jaar geleden

Geweldig, zoals altijd!

Marlou - bijna 7 jaar geleden

Ouderwets gezellig, eindelijk weer goed geknipt en mijn zoontje ook happy :)

Yves - bijna 7 jaar geleden

Prettig ontvangen goed geknipt door Rachelle en lekkere koffie

Phil - bijna 7 jaar geleden

Ondanks de lange zit toch tevreden naar huis gegaan. Na afloop 2 flesjes met producten gekregen om mijn haren net even de boost te geven die ze nodig hebben ik zeg djw. Groetjes Gaby.

Gaby - bijna 7 jaar geleden

Super tevreden, zoals altijd😁

Gwen - bijna 7 jaar geleden