5.0
gebaseerd op 713 reviews

Erg prettig. Alle tijd en voelde meteen vertrouwd.

Marja - ongeveer een jaar geleden

Ik kreeg goed advies en verschillende tips. Ben heel blij met mijn nieuwe coupe

Ellen - ongeveer een jaar geleden

Altijd super ontvangst en super tevreden ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Elly - ongeveer een jaar geleden

Super blij met het kleurtje, dat zal de foto's van de bruiloft van onze dochter zeker goed doen! Een hele mooie zaak met lekkere koffie en lekkers erbij โ˜•๏ธ๐Ÿซ
Dank aan Esther voor het advies ๐Ÿฅฐ

Wendy - ongeveer een jaar geleden

Ik heb altijd een super middag en wat een pret we hebben ik verheug me al op de volgende keer ๐Ÿ˜

Magda - ongeveer een jaar geleden

Super fijne kapper! Ik ben zeer tevreden over Giulia.

Femke - ongeveer een jaar geleden

Je wordt er heel fijn ontvangen met super fijne mensen om je heen. Ik ga erg tevreden naar huis iedere keer. Dankjewel.

Paula - ongeveer een jaar geleden

altijd goed en netjes geholpen ze zijn super goed allemaal

Lenie - ongeveer een jaar geleden

Altijd heel tevreden!

Kim - ongeveer een jaar geleden

Super geholpen door Jian

Nicole - ongeveer een jaar geleden