5.0
gebaseerd op 713 reviews

Super geknipt, en alles netjes vlgs het corona protocol

Petra - ongeveer 6 jaar geleden

Een geweldige service ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anita - ongeveer 6 jaar geleden

Prettig bezoek. Alles is netjes verzorgd en ik kreeg goed advies over mijn kapsel.

Florian - ongeveer 6 jaar geleden

altijd goed!

Suzanne - ongeveer 6 jaar geleden

Gelukkig zijn jullie weer geopend ! Weer goed geknipt onder het genot van een lekkere cappuccino !
Bovendien is de zaak goed ingericht op de corona-voorschrifen !๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Monique - ongeveer 6 jaar geleden

Verzorgd, snelle en goede service

Martijn - ongeveer 6 jaar geleden

Jorine is gewoon een topstylist. Ik ga iedere keer blij naar buiten .

Jeanine - ongeveer 6 jaar geleden

TOP! Zoals altijd. Persoonlijk, gericht en vriendelijk.

Anna - ongeveer 6 jaar geleden

Ik vond het super leuk en ben super blij met mijn nieuwe kapsel

Diede - ongeveer 6 jaar geleden

Het was weer zoals vanouds, zelfs met alle corona maatregelen.

Jorma - ongeveer 6 jaar geleden