5.0
gebaseerd op 713 reviews

Was super blij dat ik weer bij jullie was en met een mooie coupe naar buiten ging fijn dat het na zoveel weken weer mocht

Miep - meer dan 5 jaar geleden

Heerlijk om na al die tijd weer eens goed onder handen te zijn genomen door Rachelle :)

Mark - meer dan 5 jaar geleden

Zo als altijd toppie👍

Danny - meer dan 5 jaar geleden

Het was weer heerlijk met Rachelle Valentijn!
Ze heeft me weer prachtig opgelapt...kennis van zaken en weet wat ze doet.
Ben zeer tevreden.
De coronaregels werden in acht genomen.

Lucia - meer dan 5 jaar geleden

27 november voor het laatst. Dus freshh!

Kjeld - meer dan 5 jaar geleden

Het was weer heerlijk, lekker verwend en super geknipt door Femke 🌸.

Jose - meer dan 5 jaar geleden

Tevreden en blij met mijn nieuwe kleur en coupe.Super geholpen

Jenny - meer dan 5 jaar geleden

Ik heb weer een mooie kleur en leuk geknipte coup. Dank je wel Rachelle

Anja - meer dan 5 jaar geleden

Het was weer heerlijk om bij de kapper te zijn na half november. Nu weer mooi in model met dank aan Rachelle.

Paul - meer dan 5 jaar geleden

Met Shoney is het altijd gezellig kletsen

Philipp - meer dan 5 jaar geleden