5.0
gebaseerd op 713 reviews

Weer als altijd een paar uurtjes heel relax kleur en model bijwerken. Toppie. Mooie kleur en heel tevreden over het resultaat van het model. Kom heel graag weer!!! Al meer dan 25 jaar denk ik!!!

Ine - ongeveer 2 jaar geleden

keurig en zeer zorgvuldig geknipt. `Zeer tevreden.

Bert - ongeveer 2 jaar geleden

Perfect! 👌

Leoni - ongeveer 2 jaar geleden

Heel fijn om een (gratis) persoonlijke intake te hebben. Wensen en mogelijkheden besproken en daarna direct een afspraak gepland.

Elke - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag een fijne behandeling gehad van Sjoney
Erg vriendelijk en een professionele kapster, dankjewel
Tot de volgende keer

Mary Ann - meer dan 2 jaar geleden

Top, super advies, prettige omgang met kapper en super geknikt. Heel tevreden!

Jeffrey - meer dan 2 jaar geleden

Weer heel fijn geholpen door kundige mensen

Gwen - meer dan 2 jaar geleden

Leuk klantencontact, leuk en humorvol, en belangrijk : perfect geknipt en ook nog met korting; aanrader,

Martin - meer dan 2 jaar geleden

Weer super fijn en goed geholpen bij Climax hair! Altijd vriendelijk, deskundig en meedenkend. Giulia is echt super lief altijd en snapt precies onze wensen.

Bonnie - meer dan 2 jaar geleden

Ook al is de afspraak aan het einde van de dag, ze hebben altijd goede zin. Niks is teveel, aandacht voor de klant. Prima service en een goede planning!

Mark - meer dan 2 jaar geleden